۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

تقدیم به قلب پاک و مهربون اشکان عزیزم که رفاقت باهاش یکی از بزرگترین افتخارات زندگیمه


با بودن تو حال من اصلا خراب نیست

می خواهمت و بهتر از این انتخاب نیست



احساس می کنم که خدا قول داده است

دیگر در این جهان خبری از عذاب نیست




دیگر میان خاطره هامان ، از این به بعد

چیزی به اسم دلهره و اضطراب نیست




باور کن این خدا که خودش عاشقت کند

حتماً زیاد خشک و مقدس مآب نیست




پاشو بیا کمی بغلم کن ، ببوس، تا

باور کنم حضور تو ایندفعه خواب نیست





من را ببوس تا همه ی شهر پر شود

این اتفاق هر چه که باشد سراب نیست



دنیا سر جدایی ما شرط بسته اند

اما دعای شوم کسی مستجاب نیست...










مهربان

آنقدر شاعرم امشب که فقط ،

سایه مهرتورا کم دارم

باتو هستم

ای سراپا احساس

روح تو در تن من هم جاریست ،

جنس ما جنس بلد بودن کانون گل است

نازنین

زندگی جای هدر دادن فرصتها نیست ،

ما مطهر شده ایم ،

پیش رو راه رسیدن به خداست







اشکان جان ببخشید این دو تا شعر رو آوردم صفحه خالی نمونه آخه هر چی فکر کردم دیدم خوبیهای تو رو نمیتونم تو هیچ واژه و شعری بیان کنم...








۵ نظر:

  1. سلام داداش عباس گلم خيلي خيلي خيلي گلي براي همينم همه كسو همه چيزم خيلي قشنگ ميبيني داداش اشكانم منم خيلي دوسش دارم مثل خودت و ديگه اين كه نظراتتم واسم اومد درس خيلي قشنگي به آدم ميده.راستي داداشي من يه دو سه روزي نيستم بايد بريم مسافرت بازي دارم اومدم ميام پيشت.

    پاسخحذف
  2. سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داش عباس

    داداشی ما رو خجالت دادی حسابی!!!!!!

    پاسخحذف
  3. امیدوارم لایق این همه مهربونیات باشم!

    مرسی از این همه لطف و صفات ...

    پاسخحذف
  4. خداوندا به پیمان مقدس دوستی سوگند ،
    بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را می بینند و باز دوستم دارند .

    پاسخحذف
  5. به دردهم اگرخورديم قشنگ است ،
    به شانه بارهم برديم قشنگ است ،
    دراين دنياکه پايانش مرگ است ،
    براي هم اگرمرديم قشنگ است

    http://www.img4up.com/up2/42924127552464.jpg

    پاسخحذف

سلامتیت ساقی پر کن پیمونه رو